2008 Nations Grand Prix

Status
Not open for further replies.
Ik zou graag meedoen maar mijn kwaliteiten als Sim racer zijn nog niet echt goed genoeg om me met jullie te meten ben ik bang.

Btw houden de nederlanders hier ook een soort van DTCC?
Hoi Theo, hoe snel je bent maakt niet uit. Als je het leuk vindt kan je gewoon meedoen.
Het duurt schat ik toch nog wel een half jaar voor dat het toernooi weer begint, dus zat tijd om te oefenen!
Een DTCC hebben we niet, wel een hoop andere toernooien, kijk hiervoor in de Leagues thread.
 
  • Theo Loonstra

Team Nederland RDNGP 2009/10 interesselijst
  1. Bram Hengeveld
  2. Patrick Duivelaar
  3. Maurice Hurkmans
  4. Theo Loonstra
  5. Naam
  6. Naam
  7. Naam
  8. Naam
  9. Naam
  10. Naam
In dat geval geef ik me maar op dan he :)
Welke auto's moet ik downloaden dan kan ik alvast beginnen met wat oefenen :)
Ik zal ook wel veel online racen hier bij RD maar ik denk toch dat de formule wagens heel anders zullen reageren dan de tourwagens etc.
 
  • Wido Rossen

Team Nederland RDNGP 2009/10 interesselijst
  1. Bram Hengeveld
  2. Patrick Duivelaar
  3. Maurice Hurkmans
  4. Theo Loonstra
  5. Wido Rossen
  6. Naam
  7. Naam
  8. Naam
  9. Naam
  10. Naam
In dat geval geef ik me maar op dan he :)
Welke auto's moet ik downloaden dan kan ik alvast beginnen met wat oefenen :)
Ik zal ook wel veel online racen hier bij RD maar ik denk toch dat de formule wagens heel anders zullen reageren dan de tourwagens etc.


Ik heb me ook weer op de lijst gezet.
Vond het kampioenschap zeer leuk en ontspannen(d).
 
Team Nederland RDNGP 2009/10 interesselijst
  1. Bram Hengeveld
  2. Patrick Duivelaar
  3. Maurice Hurkmans
  4. Theo Loonstra
  5. Wido Rossen
  6. Yoeri Gijsen
  7. Maik Peters
  8. Naam
  9. Naam
  10. Naam

Ja ik doe ook weer mee, Zandvoort here I come :) (als die weer meedoet natuurlijk, of iets anders ook goed :D )
 
Het duurt nog wel even denk ik voor het begint.
Het is alleen even kijken hoeveel er geïnteresseerd zijn.

Dan heb ik wel interesse :)

Code:
Team Nederland RDNGP 2009/10 interesselijst
[LIST=1]
[*]Bram Hengeveld
[*]Patrick Duivelaar
[*]Maurice Hurkmans
[*]Theo Loonstra
[*]Wido Rossen
[*]Yoeri Gijsen
[*]Maik Peters
[*]Jeroen van Toorn
[*]Naam
[*]Naam
[/LIST]
 
Code:
Team Nederland RDNGP 2009/10 interesselijst
[LIST=1]
[*]Bram Hengeveld
[*]Patrick Duivelaar
[*]Maurice Hurkmans
[*]Theo Loonstra
[*]Wido Rossen
[*]Yoeri Gijsen
[*]Maik Peters
[*]Jeroen van Toorn
[*]Steven Voss
[*]Naam
[/LIST]

Ik heb ook wel intresse om mee te doen. Meeste kennen me niet maar rij leuk mee in wat andere leagues. Misschien dat ik hier ook me steentje bij kan dragen :clap:
 
Whaha in dit tempo moeten we NL straks nog laten annexeren door Belgie, dan kunnen we twee teams in schrijven :D
Het is trouwens ook nog niet duidelijk of we weer met formulewagens gaan rijden hoor, dus hou nog even een slag om de arm.
 
Het concept is al leuk en daar gaat het ook vooral om :)

FBMW of mogelijk andere klasse is ook prima. Naja, als het F3000 is doe ik niet mee :D
Hopelijk ook geen WTCC Of MiniCooper, toch?
 
Wellicht is 't een idee om mensen vooraf te laten kwalificeren of zij al dan niet mee kunnen doen (in de team + betreffende track)

Ik heb er ook wel oor naar; alleen als ik een goede aanvulling blijk te zijn. Uiteraard is de Fun-Factor ook belangrijk. Dus; zullen we 'n Servertje opengooien voor het maken van een goede selectie? Noem maar een datum en tijdstip....ik kan probleemloos hosten/ds t/m 20 cars (2mb upload)

Werven is leuk maar, selecteren is belangrijker :handshake:
Dat voorkomt teleurstellingen in elkaar.

WTCC cars en Openwheels genieten mijn voorkeur. Favoriete tracks zijn; Nurbergring GP, Zandvoort, Spa, Porto, Zolder, Hockenheim en Nordschleife
 
Klinkt ideaal moet ik zeggen. Ipv trainen voor de league gaan we met z'n allen naar de zonnebank om een Caribbean kleur te krijgen. Dushi's als pitbabes ook?
Zo ja, dan teken ik voor Team Aruba :barriga:
 
  • Wido Rossen

Zaak is denk ook dat we een manager nemen waar we van op aan kunnen en die het kampioenschap kan dromen.
 
Team Brazil

Hi folks!!!!

I'm following Bram's advice and creating the Brazil Team thread. It's been annouced already that we'll have Nations GP this year again. To participate in Nations GP 2009/2010, our team must have at least 3 drivers.

So the first subject we need to discuss is: who is interested???

The nations GP format from last year you can find HERE. It's good to read it so we can have a clue about this years format, ok.

So post here anything you want!!!

Cheers.
 
Status
Not open for further replies.

Latest News

Are you buying car setups?

  • Yes

  • No


Results are only viewable after voting.
Back
Top