It is that if it has texutura, but they all look very white, for example this one and in the shadow they look black and if I apply that it looks good, but the shadow still looks too darkNo tiene ninguna textura (adecuada) aplicada a esa superficie. Probablemente solo gris. Así que eso es lo que obtienes; gris.
No veo nada raro.
thank you, now it looks better, a question, is there any way to apply it to everything? because otherwise I would have to do it 1 by 1ksAmbient controla el brillo cuando las cosas están en las sombras.
ksDiffuse controla el brillo cuando las cosas son iluminadas por el Sol.
Su ksAmbient es 0, por lo que las áreas sombreadas son completamente negras.
Su valor ksDiffuse probablemente podría ser menor. La falta de un mapa normal y los valores especulares hacen que estas superficies se vean aún más brillantes.
if you ask like that, how many materials do you have? It shouldn't be so many that changing them is a hassle. Not hundreds of them.thank you, now it looks better, a question, is there any way to apply it to everything? because otherwise I would have to do it 1 by 1