Filtre DOF pour Cinéma 4D

Bonjour,

Je suis en train de coder un filtre d'exportation DOF pour Cinéma 4D. Je prévois également la possibilité de générer automatiquement les fichiers track.shd et geometry.ini.

J'aurais cependant besoin de votre aide concernant la structure de ces fichiers, je vais commencer par geometry.ini, je reviendrai plus tard sur les autres qui pour l'instant ne me posent pas de problème particulier.

Que signifie exactement la valeur flags dans geometry.ini ? Je constate qu'à 0, l'objet n'a pas de collision, mais autrement elle semble prendre des valeurs totalement arbitraires, y a-t-il une règle ?

--

Hello,

I am coding an DOF filter for Cinema 4D who will be able too to export the track.shd and geometry.ini files.

I have some questions about the geometry.ini, what mean exactly the flags value ? I see that at 0 the objets don't have collisions, but in other case flags seems to have random value, what is the real rule ?
 
God day for all. I have a question. I have downloaded a mod, but when i opened car directory, there was no .dof file. How can i find it?
 
Whn i opened the car (Nysa 521) folder, there is no .dof file, so i can't import it to the zmodeler. Where can i find that car .dof body file?
 

Latest News

To join the OverTake Racing Club races I want them to be: (multiple choice)

  • Free to access

    Votes: 124 85.5%
  • Better structured events

    Votes: 24 16.6%
  • Better structured racing club forum

    Votes: 23 15.9%
  • More use of default game content

    Votes: 17 11.7%
  • More use of fixed setups

    Votes: 43 29.7%
  • No 3rd party registration pages

    Votes: 50 34.5%
  • Less casual events

    Votes: 13 9.0%
  • More casual events

    Votes: 44 30.3%
  • Other, specify in thread

    Votes: 8 5.5%
Back
Top