• “Just being a mediocre driver has never been my ambition. That's not my style” ― Michael Schumacher
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Have a chance to win a copy of F1 2017 The Game (PC) by following RaceDepartment on Twitter, Facebook, Instagram, Twitch, Steam and / or YouTube.

Misc Spanish Setup Descriptions 1.02

Spanish Setup Descriptions

1. Leonardo Ratafiá

Leonardo Ratafiá

Ratings:
    +355
    • Like Like x 1
  2. gandhi

gandhi

Ratings:
    +0
    Muchisimas gracias, a ver que tal

3. Leonardo Ratafiá

Leonardo Ratafiá

Ratings:
    +355
    cualquier duda, avisame aqui :)

4. spark23

spark23

Ratings:
    +4
    Hola Leonardo, en la captura que nos dejó Andrea Lojelo indicaba como primer alerón el delantero y después los posteriores superior e inferior.

Sigue sin concordar según lo indicado por Andrea.

5. Leonardo Ratafiá

Leonardo Ratafiá

Ratings:
    +355
    hola Sergio, me puedes mandar una captura de algun formula original? ahora no tengo acceso al juego pero si puedo modificar el ini para corregir eso. gracias

6. Leonardo Ratafiá

Leonardo Ratafiá

Ratings:
    +355
  7. Leonardo Ratafiá

Leonardo Ratafiá

Ratings:
    +355
    the thing is that there are 9 wings available on the setup.ini and the modder can choose whatever wing he wants to be the front, rear, rear low, etc. I updated a fixed file to match this Formula 3 on the same post. but it might not match all the original cars.
    Usually values on top of the setup area are for front wings and the bottom are used on the Rear wings.

En Español: Al haber 9 Alerones posibles para configurar dentro del setup.ini, al crear el auto, no hay una convension a utilizar, puedes usar Aleron 0 tanto para adelante como para atras. Yo habia hecho la traduccion para que coincida con la mayoria de los autos originales del juego. Puede que Andrea haya elegido Aleron 2 para Adelante y en el Lotus T125 (por poner un ejemplo) sea el trasero. Pero bueno, luego probare un poco mas.

Last edited: Jan 23, 2017
    • Love Love x 1
  8. spark23

spark23

Ratings:
    +4
    Ok, Better leave it default, original cars now are with two front wings.
    Best default cars right that one moded bad.
    Thanks Leonardo.

9. Leonardo Ratafiá

Leonardo Ratafiá

Ratings:
    +355
    • Like Like x 1