HRT F1 Team F111 Jerez Repaint

Bonsoir à tous,
Hi everybody,

Voici un petit repaint fictif que j'ai réalisé pour reproduire la F111 de l'écurie HRT F1 Team utilisée lors des essais hivernaux de Jerez.
Je vous préviens de suite que le résultat est très très loin de certains repaints actuels et sans prétention aucune. C'est juste pour répondre à une envie personnelle. Et cette livrée n'est que temporaire donc ...
Here is a small fictional repaint that I made to reproduce the F111 from HRT F1 Team used during winter testing in Jerez.
I warn you now that the result is very far from certain existing repaints and without any pretension. This is just to answer a personal desire.
And this livery is only temporary so ...

Lien de téléchargement / Download link : http://www.mediafire.com/file/686c6vdex6i9pfk/HRT_F1_Team_F111_2012_v1.rar

:D


(Image grand format, cliquez dessus / Hight size picture, click on)

120229082358978225.jpg
 
L'aileron arrière est vraiment fantaisiste. si tu veux être proche de la version de jerez et plein de petit truc, mais au moins tu as le mérite d'essayé.
Exerce toi, j'ai commencer sur F1 2010 sans aucune expérience.
Et je pense être arrivé a un bon résulta.

J'ai commencé comme toi, et aujourd'hui j'ai des demande pour des voiture personnaliser ou historique qui vienne du monde entier.
On utilise mes voitures dans des modes (avec ou sans ma permission), on vole mon travaille pour prétendre qui s'agit de leurs travaille.

------------------------------

The back aileron is really fanciful. If you want to be close to the version of jerez and full of small thing(trick), but at least you have the merit of tried.
Practice you,
I have to begin on F1 2010 without any experience(experiment).
And I think of having arrived has a voucher resulted.

I began as you, and today I have demand(request) for one transport to personalize or history which comes from the whole world. We use my cars in modes(fashions) (with or without my permission), we fly my work to aspire who involves of their work.

;)
 
Oh je pense que ce sera (pour le moment) mon seul repaint que je mettrai à disposition. C'était juste pour le fun.
Oh I think it will (for now) my only repaint I will put in download. It was just for fun.

;)
 

Latest News

Are you buying car setups?

  • Yes

  • No


Results are only viewable after voting.
Back
Top