1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Car Request: Citroen Ax

Discussion in 'Racer Problems & Fixes' started by SoniaczPL, Mar 22, 2013.

  1. Hi everyone. I love to drive this car but it isn't compatible with 0.9 version. I change version in car.ini file but i still have transparent textures. I read about shaders etc but im total noob at this and i can't do this .
    Maybe someone who know how to do this can update this car to 0.9 version in free time?
     
  2. If you post a link to the car then I can take a quick look at it for you.

    Cheers

    Dave
     
  3. Mmmmmm in older betas like 0.84 it looks good, except for the wheels that are not very well placed :D
     
  4. Any progress? ;)
     
  5. Alexander Knoll

    Alexander Knoll
    NEVER GIVE UP!!

    omg...this is a umpf...not realy good car...
    i played with it for 2h or so and this is the progress, but i'm not sure if do any thing more...
    [​IMG]
     
  6. Not bad, there is no other model of ax for racer so i have no choice :) Is there any chance to change the black side bodykit from mat to shine? Front bumper is looking very good
     
  7. Alexander Knoll

    Alexander Knoll
    NEVER GIVE UP!!

    sure, why not? Is pink good too? :D
     
    • Like Like x 2
  8. Alexander Knoll

    Alexander Knoll
    NEVER GIVE UP!!

    ok here we gooooooooo.....:D

    [​IMG]
     
    • Like Like x 1
  9. KS95

    KS95
    RACER Moderator

    Pimpin' Alex, pimpin'.
     
  10. Looks good :D
     
  11. Alexander Knoll

    Alexander Knoll
    NEVER GIVE UP!!

    Lol...it was more a joke than anything else...
     
  12. KS95

    KS95
    RACER Moderator

    It was? Haha I thought it was right up your street :D
     
  13. hi im a citroen ax gti creator =D i have WIP saxo vts 1.6 too =D
     
  14. Alexander Knoll

    Alexander Knoll
    NEVER GIVE UP!!

    then have fun with them =D
     
  15. civic_91 so you can do a new model for 0.9 version ;) I'm waaaaaaaitng :)
     
  16. But I did not understand until the new cg =(
     
  17. damn