• “Just being a mediocre driver has never been my ambition. That's not my style” ― Michael Schumacher
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Dear Guest. Follow RaceDepartment on Twitter, Facebook, Instagram, Twitch, Steam and YouTube.

Misc Mt. Panorama/ACU Bathurst AI V1.1

New Fast & Pit-Lane for Mt. Panorama

  1. CeresPK

    CeresPK

    Messages:
    12
    Ratings:
    +24
  2. CeresPK

    CeresPK

    Messages:
    12
    Ratings:
    +24
  3. CeresPK

    CeresPK

    Messages:
    12
    Ratings:
    +24
  4. Fabian Biehne

    Fabian Biehne
    Premium

    Messages:
    567
    Ratings:
    +504
    Interesting, in your version the cars seem to be able to take some curves better! I tried that but they never want to obey. :D Looks nice, will try that at home!
     
  5. CeresPK

    CeresPK

    Messages:
    12
    Ratings:
    +24
    Ich habe deine Version auch gestern schonmal ausprobiert. Ist smoother als meine und dadurch
    kommt es vor allem in Kurve 3&4 zu keinen Crashes bei vollem Starterfeld.
    Leider bremst deine KI bei 2 stellen zu hart.
    Einmal in der Senke vor der schnellen Linkskurve auf dem Berg (ca. 1:12 im Video) und die schnelle Rechtskurve wenn es dann vom Berg runter geht (2:00 - da kann man meist mit Vollgas durch)
     
  6. Fabian Biehne

    Fabian Biehne
    Premium

    Messages:
    567
    Ratings:
    +504
    Die Stellen, die du erwähnst konnte ich irgendwie leider nicht lösen, egal, was für eine Line ich gefahren bin. Die AI scheint weiterhin immer etwas anders zu fahren und verliert so Zeit. Sieht bei dir aber so aus, als ob es funktioniert. Ich schaue mir mal die Tage in Ruhe deine Track Limits an, vielleicht liegt es daran.

    Gut zu sehen, dass immer mehr an AI Lines und Tracklimits arbeiten!



    The places you mentioned I could somehow not solve, no matter what line I drove. Still the AI seems to take another line which is slower. Looking at your version it seems to work though. I’ll try to have a deeper look at your track limits, perhaps that’s the key.

    It’s good to see that others also work on AI lines and track limits!
     
    Last edited: Jul 3, 2017