Theo Maassen en Patricia Paay (De Wereld Draait Door)

Bram Hengeveld

Site Founder
Staff
Premium
Any of the dutch guys here just saw De Wereld Draait Door on TV?


If not check the re-run later this night as this was legendary television. Theo's revenge :)

Cabaretier Theo Maassen is géén fan van Patricia Paay, zo bleek woensdagavond in De Wereld Draait Door. "Ik vind jou een zielige aandachtsjunk!"
Patricia was in het programma te gast om te praten over haar Playboy-reportage, maar tafelheer Theo was het overduidelijk niet eens met de beslissing van de blondine om op haar zestigste nog uit de kleren te gaan. "Tja, wat moet je er van vinden? Ik denk altijd maar: iedereen wordt ouder en volgens mij is de kunst van het ouder worden vooral dat je dat accepteert en dat je wíjzer wordt."
Patricia's optreden bij Robert Jensen komt ('Adam houdt van chicks with a dick'), roept bij de cabaretier nóg meer walging op. "Jij mag het zeggen, maar dan mag ik ook zeggen dat ik je een zielige aandachtsjunk vind die al zestig jaar rondloopt op deze planeet." Maar Patricia is niet van haar stuk gebracht, "jij gaat op een podium staan en zegt wat je wilt en ik doe dat op die manier."
Als Theo uiteindelijk naar zijn mening over de foto's wordt gevraagd, is hij overduidelijk: "Een vriend van mij is necrofiel...", waarop presentator Matthijs van Nieuwkerk hem tot de orde roept. "Dat is een grove opmerking, je biedt nu je excuses aan!"
Patricia lijkt het allemaal niets te deren. "Het gaat niet om hem, het gaat om mij. Ik geniet hier van want iedereen heeft het erover!"

Source: telegraaf.nl
 
Patricia Paay: ik krijg iedereen in bed
Patricia Paay krijgt iedereen in bed. Althans dat pocht de seniore Playmate in een interview met NU.nl. Ze presenteerde vandaag de Playboy aan de pers die morgen in de winkels ligt.

"’Deze fotoshoot is voor alle vrouwtjes, vooral die van boven de veertig jaar. Ik wil laten zien dat we nog functioneren, dat we er nog zijn. Ik kan iedereen in bed krijgen. Serieus, zelfs homo’s." Er is in ieder geval één man die ze zeker niet in bed krijgt en dat is Theo Maassen, die La Paay tot op het bot vernederde in De Wereld Draait Door zoals je hier kunt lezen.

Gelukkig hoeft Paay ondanks Theo Maassen niet om seks verlegen te zitten. De cabaretier heeft nog een necrofiele vriend die zeker wel opgewonden wordt van Paay, aldus Maassen.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/122488/-Patricia-Paay:-ik-krijg-iedereen-in-bed-.html
 
Paay: ik krijg geen erectie van Theo

De aanval van Theo Maassen aan het adres van de zestigjarige Paay doet haar helemaal niks. Zo weinig dat ze er uitvoerig over praatte in het programma van Edwin Evers. Gisteren zei Maassen dat Paay de eer aan zichzelf had moeten houden en dat de foto's leuk zijn voor necrofielen.

Paay: "Ik dacht, je probeert leuk te zijn maar je bent helemaal niet leuk. Iedereen keek hem ook met verbazing aan, van 'waar heb je het allemaal over.' Het werd ook zeer vrouwonvriendelijk, het is zeer beledigend. Ik dacht alleen maar wat ben jij een zielige, gefrustreerde man."

Ook wilde Paay, die vertelde iedereen in bed te kunnen krijgen, hem na afloop geen hand meer geven. "Deze man, toen ik zo tegenover hem zat, daar krijg ik geen erectie van hoor. Zo'n man, daar loop ik langs, dat doet me helemaal niks. Hij wilde maar aandacht en dat ging van mijn tijd af."


Het zou wat zijn zeg als zij een erectie zou krijgen
 

Latest News

How long have you been simracing

  • < 1 year

    Votes: 329 15.5%
  • < 2 years

    Votes: 225 10.6%
  • < 3 years

    Votes: 222 10.4%
  • < 4 years

    Votes: 166 7.8%
  • < 5 years

    Votes: 288 13.5%
  • < 10 years

    Votes: 247 11.6%
  • < 15 years

    Votes: 159 7.5%
  • < 20 years

    Votes: 121 5.7%
  • < 25 years

    Votes: 96 4.5%
  • Ok, I am a dinosaur

    Votes: 276 13.0%
Back
Top