Hydro F1 2020 Career Mode Season 2 Package

Skins Hydro F1 2020 Career Mode Season 2 Package 1.0

Login or Register an account to download this content
ItzzAdr14n submitted a new resource:

Hydro F1 2020 Career Mode Season 2 Package - All the cars from Hydro's Season 2 career mode with Alpha Tauri on F1 2020.

ENGLISH:
Hello everyone!
After many requests, I'm now releasing all the mods I did for Hydro, a French YouTuber.
It includes every single livery that I made for season 2 of Hydro's Alpha Tauri career.
You will need ERP archiver to put these files in game, so it isn't a drag and drop.
If you are having issues, please leave it on the support tab instead of leaving a negative review.

Enjoy the mod!
If you haven't already, subscribe to Hydro! Links at the bottom.

FRANCAIS:
Bonjour à tous...

Read more about this resource...
 
Je n'arrive pas à installer des livrées en .dds, dans les tutos de Hydro c'est que des fichiers .tif, j'ai beau suivre à la lettre le tuto, ça ne marche pas...
 
Je n'arrive pas à installer des livrées en .dds, dans les tutos de Hydro c'est que des fichiers .tif, j'ai beau suivre à la lettre le tuto, ça ne marche pas...

les .tif c'est les minimap, en gros quand tu import les .dds avec ERP archiver dans le bon ERP, ERP archiver crée un .tif et cest .tif tu doit les placer dans le bon dossier par la suite
 
  • Deleted member 1031992

Et comment tu crées un .tif? Suffit de renommer ton .dds en .tif.dds
 
Et comment tu crées un .tif? Suffit de renommer ton .dds en .tif.dds
non c'est automatique, quand tu import le DDS dans ERP, deux fenetre s'ouvriront, la premier pour demander le fichier a importé, le deuxieme, la ou le .tif sera sauvegarder. Donc si auto tu clique Ok aux deux, les .tif sont la ou tu as pris les DDS a importé
 

Latest News

Online or Offline racing?

  • 100% online racing

    Votes: 73 7.3%
  • 75% online 25% offline

    Votes: 103 10.3%
  • 50% online 50% offline

    Votes: 145 14.5%
  • 25% online 75% offline

    Votes: 273 27.4%
  • 100% offline racing

    Votes: 399 40.0%
  • Something else, explain in comment

    Votes: 4 0.4%
Back
Top