Fictional skins Stock Car Brasil 2019 to Super Clio Remastered 1.0

Skins Fictional skins Stock Car Brasil 2019 to Super Clio Remastered 1.0 1.0

Login or Register an account to download this content
mauaricio.mafra submitted a new resource:

Fictional skins Stock Car Brasil 2019 to Super Clio Remastered 1.0 - Fictional skins Stock Car Brasil 2019, work only in Super Clio Remastered 1.0 AMS

Set of 29 skins for Super Clio Remastered 1.0 simulating Stock Car Brasil 2019 cars.

For years I made skins for the simulator IL-2 Sturmovik as _Harpia_Mafra55_ now, I decided to venture into the world of the game Automobilista.
All skins are based on the excellent set of skins from the Mix Series Brasil Stock Car 40 years.
The 29 skins require the mod Super Clio Remastered 1.0 posted by Lorencini.

link mod...

Read more about this resource...
 
Eu gosto bastante do Marcas. Mas só quando eu mexo na pressão dos pneus traseiros (trago pro minimo, 170). No setup normal, a traseira é muito solta, chega a dar raiva.

Aí, uma ideia: Stock 2020 ta aí, correndo de Cruze e Corolla. Temos Cruzes e Corollas no Marcas (modelos de 2013, eu sei hehe). Mas de repente, umas skins da nova stock usando estes carros podia ser uma hein!

Até ajudo com os arquivos veh. Eu fiz uma modificação recentemente pra usar o barulho do motor V8 do Formula Retro, ficou muuuuuuito melhor que o som original.

T+
 
Hi there

Very nice skin pack and much appreciated, thank you.

I've used your skin pack with Reb.Ellion mod and the reworked version.

Basically I taken the best from all mods and made my own one which came out really nice with your skins.

New tires, brake discs, windows, helmets, race suits, new steering wheel with a new lcd display.

1.jpg
clio sport ams.jpg
 
Last edited:
Eu gosto bastante do Marcas. Mas só quando eu mexo na pressão dos pneus traseiros (trago pro minimo, 170). No setup normal, a traseira é muito solta, chega a dar raiva.

Aí, uma ideia: Stock 2020 ta aí, correndo de Cruze e Corolla. Temos Cruzes e Corollas no Marcas (modelos de 2013, eu sei hehe). Mas de repente, umas skins da nova stock usando estes carros podia ser uma hein!

Até ajudo com os arquivos veh. Eu fiz uma modificação recentemente pra usar o barulho do motor V8 do Formula Retro, ficou muuuuuuito melhor que o som original.

T+

Trabalhando nas skins. Não são fáceis mas está saindo.
 

Attachments

  • Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    227.9 KB · Views: 93
  • Untitled-2.jpg
    Untitled-2.jpg
    201.3 KB · Views: 88
  • Untitled-3.jpg
    Untitled-3.jpg
    186.2 KB · Views: 99

Latest News

Online or Offline racing?

  • 100% online racing

    Votes: 96 7.7%
  • 75% online 25% offline

    Votes: 130 10.5%
  • 50% online 50% offline

    Votes: 175 14.1%
  • 25% online 75% offline

    Votes: 351 28.2%
  • 100% offline racing

    Votes: 487 39.1%
  • Something else, explain in comment

    Votes: 5 0.4%
Back
Top