Cars ACFL F1 2015 [Deleted]

Status
Not open for further replies.
Just played it , your still using our physics after getting your thread closed on the ac forums by the staff after not removing them then , but apart from that plays awesome at 22fps with watercooled 4770k at 4.9ghz and 780sli :confused:
 
Just played it , your still using our physics after getting your thread closed on the ac forums by the staff after not removing them then , but apart from that plays awesome at 22fps with watercooled 4770k at 4.9ghz and 780sli :confused:
@Chris Stacey @Bram Hengeveld

I can confirm chargingcar's post! and i can present undeniable proofs for that :)

j'aime les filles jalouse du succés des autres.
désolé mais vous serez pas les seuls à proposer un mod de F1 sur AC.
arrêtez de vouloir casser le travail des autres,
à votre place, au lieu de faire une équipe avec 40 membres qui commencent 50 mods et qui terminent rien.
Je ferai en sorte de travailler en petite équipe et terminer ce que vous avez commencer.
Allez sans rancune et je vous fais des bisous ;)
 
j'aime les filles jalouse du succés des autres.
désolé mais vous serez pas les seuls à proposer un mod de F1 sur AC.
arrêtez de vouloir casser le travail des autres,
à votre place, au lieu de faire une équipe avec 40 membres qui commencent 50 mods et qui terminent rien.
Je ferai en sorte de travailler en petite équipe et terminer ce que vous avez commencer.
Allez sans rancune et je vous fais des bisous ;)
I am not even going to bother translating it , this is english only forums like assetto corsa , but you never learned there did you :O_o:
 
I not bother to reply to your team and you should better inquire when recruiting new members.
If you knew the truth you would not be there.
If you do the same as them.
In both cases we forget and make your life;)
 
Status
Not open for further replies.

Latest News

Online or Offline racing?

  • 100% online racing

    Votes: 102 7.9%
  • 75% online 25% offline

    Votes: 134 10.4%
  • 50% online 50% offline

    Votes: 184 14.3%
  • 25% online 75% offline

    Votes: 362 28.1%
  • 100% offline racing

    Votes: 503 39.0%
  • Something else, explain in comment

    Votes: 5 0.4%
Back
Top