• Racing is not a matter of life and death. It's much more important than that!
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. If you have any questions, please don't hesitate to ask. There's no such thing as a stupid question.

Singapore track!!!!

Discussion in 'Formula SimRacing' started by Alberto De Juan, Sep 5, 2010.

  1. Alberto De Juan

    Alberto De Juan

    Messages:
    134
    Ratings:
    +1
    we race on a singaopre track or in other track? ...... thx :D

    i think Fuji as better! :D
     
  2. Eduard Mallorquí

    Eduard Mallorquí

    Messages:
    695
    Ratings:
    +247
    Are you drunk, my love?
     
  3. Alberto De Juan

    Alberto De Juan

    Messages:
    134
    Ratings:
    +1
    yeah xD
     
  4. Fabricio da Silva

    Fabricio da Silva

    Messages:
    58
    Ratings:
    +0
    lol why wouldnt we race in singapore??
     
  5. David Dominguez

    David Dominguez

    Messages:
    2,404
    Ratings:
    +1,264
    Because Alberto was born in Fuji, don't you know that ? :rolleyes:
     
  6. Alberto De Juan

    Alberto De Juan

    Messages:
    134
    Ratings:
    +1
    hahaha Fuji boys i will married this saturday, then this is a present for me XDDDDD
     
  7. Ajibola Lawal

    Ajibola Lawal

    Messages:
    83
    Ratings:
    +1
    There isnt even a proper singapore version in rf to date.They are all arcade versions which are 15 seconds too fast
     
  8. Mark Aalberts

    Mark Aalberts

    Messages:
    641
    Ratings:
    +286
    So what if they are 15 secs faster, thats due to some corners being to leint, last year i raced on this track already in a league race and the track was fine and i dont give a s... if it was 10 secs faster its all about the atmosphere and ambiance to run this track. I think we should run it no matter if its 10 sec faster, the mod we use is to fast also and what about the drafting in this mod, you dont hear anyone about that. If it looks good enough race it thats what i think.
     
  9. Muhammed Patel

    Muhammed Patel

    Messages:
    240
    Ratings:
    +54
    LMT one? Anyways...The FSR TTT team have done a fantastic job of providing us with great track mods. So I am sure that it will be the same for Singapore!
     
  10. David Dominguez

    David Dominguez

    Messages:
    2,404
    Ratings:
    +1,264
    Totally agree.
     
  11. Martin Gosbee

    Martin Gosbee

    Messages:
    339
    Ratings:
    +10
    Well track is released and its Singapore..
     
  12. Dennis Hirrle

    Dennis Hirrle

    Messages:
    303
    Ratings:
    +1
    The calendar has been showing Singapore since about 6 months now, it doesn't change all of a sudden. :)
    Have fun.
     
  13. Mark Aalberts

    Mark Aalberts

    Messages:
    641
    Ratings:
    +286
    Haha im just updating, seems the track team is almost done for the rest of the year :)
     
  14. Jeffrey Rietveld

    Jeffrey Rietveld

    Messages:
    198
    Ratings:
    +65
    Nvm didnt read dennis his post, lol.
     
  15. Fabricio da Silva

    Fabricio da Silva

    Messages:
    58
    Ratings:
    +0
    Guys i knew the track of Singapore would be nice as all the others from fsr season but....
    WOOOOOOOWWWW
    This Singapore track is just insaneeee...it is soooo awesome omg!!
     
  16. Martin Gosbee

    Martin Gosbee

    Messages:
    339
    Ratings:
    +10
    lol Fabri :p I seem to be getting some FPS issues due to the light effects which is actually engine smoke xD My ancient system doesnt like it :p
     
  17. Fabricio da Silva

    Fabricio da Silva

    Messages:
    58
    Ratings:
    +0
    lol Gosbee will u race this one>>??
     
  18. Ajibola Lawal

    Ajibola Lawal

    Messages:
    83
    Ratings:
    +1
    One thing with track.The guy with lollipop points to the right and gets you a dq if you dont know singapore is anti clockwise track
     
  19. Sami Pesari

    Sami Pesari
    Premium

    Messages:
    250
    Ratings:
    +17
    ...or when youre me and dont even have own pitbox
     
  20. Alberto De Juan

    Alberto De Juan

    Messages:
    134
    Ratings:
    +1
    no Fuji , no party