• "Bwoah." - Generic Kimi Quotes.
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. The 2017 Formula One Monaco Grand Prix. Join the conversation here.
  3. If you have any questions, please don't hesitate to ask. There's no such thing as a stupid question.

MOTOGP 2014 bikeset w/ tobacco/classic sponsors?

Discussion in 'MotoGP 14 Mods' started by Technique, Jul 4, 2014.

  1. Technique

    Technique

    Messages:
    102
    Ratings:
    +24
    Just a random idea, but what do you guys think of a concept where todays bikes have tobacco sponsors like the good o'l days? It's a game so it allows us to implement the things we miss in todays MotoGp competition right?

    Imagine racing with a Camel Honda, Malboro Ducati, Konica Minolta satellite Honda or perhaps the West Honda ?

    I kinda miss the old good looking bikes, nowadays the colors looks blend and meh (apart from Movistar & Movistar Yamaha) but I hope you guys get what I'm saying.

    Let's start a discussion cuz I can't be the only one dreaming of this, right?:p
     
  2. realitychecked

    realitychecked
    TheJlfan

    Messages:
    1,496
    Ratings:
    +902
    Blata PBM, eh? :roflmao:
     
    • Haha Haha x 1
  3. Technique

    Technique

    Messages:
    102
    Ratings:
    +24
    Let's overlook the Blata in that case lol
     
  4. realitychecked

    realitychecked
    TheJlfan

    Messages:
    1,496
    Ratings:
    +902
    Well... Fortuna Yamaha would be good for Tech3...
     
    • Agree Agree x 1
  5. Kevin Hagendoorn

    Kevin Hagendoorn
    MR. Consistent

    Messages:
    91
    Ratings:
    +58
    Konica Minolta Would be so Awesome! Loved that livery.:inlove:
     
    • Like Like x 1
  6. KennyBarroz

    KennyBarroz

    Messages:
    159
    Ratings:
    +102
    I just made some skins for the champions.... more to come!

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  7. realitychecked

    realitychecked
    TheJlfan

    Messages:
    1,496
    Ratings:
    +902
    You shared the thumbnail images...
     
  8. KennyBarroz

    KennyBarroz

    Messages:
    159
    Ratings:
    +102
    Yeah, since they are not release ready, i figured i just wanted to show of some progress... that's why i mentioned more to come? :)
     
  9. realitychecked

    realitychecked
    TheJlfan

    Messages:
    1,496
    Ratings:
    +902
    You don't get it, do you... the images are small.
     
  10. KennyBarroz

    KennyBarroz

    Messages:
    159
    Ratings:
    +102
    Well to me they are 800x600 ? or do you want 4K?

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    • Like Like x 1
  11. Aaron Smythe

    Aaron Smythe

    Messages:
    143
    Ratings:
    +52
    Beautiful Work. Will you make these in standard high definition please? (for those with monster puters)
    My finger is itching for the download button on these.:thumbsup:.
    I like the yellow number plate aswell.
     
  12. KennyBarroz

    KennyBarroz

    Messages:
    159
    Ratings:
    +102
    Thanx Aaron!

    Iam working for the moment on both YZR500 -93 color schemes.
    They are in HD res so dont you worry ;)
    This is what i have done so far!

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    • Like Like x 1
  13. Aaron Smythe

    Aaron Smythe

    Messages:
    143
    Ratings:
    +52
    Yeah... the Blue Yammy of Spencer's looked way to plain before. That's a million % better. Good luck and look forward to it.
     
    • Agree Agree x 1
  14. KennyBarroz

    KennyBarroz

    Messages:
    159
    Ratings:
    +102
    Made some more progress, notice the NSR500 exhaust and also updated the skins to HD with slight modifications ;) Release will be soon!


    [​IMG][​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    • Like Like x 1
  15. bima119

    bima119

    Messages:
    9
    Ratings:
    +0
    Can tell me what i the good photoshop program to make these liveries
     
  16. bima119

    bima119

    Messages:
    9
    Ratings:
    +0
     
  17. realitychecked

    realitychecked
    TheJlfan

    Messages:
    1,496
    Ratings:
    +902
    Yeah, there's this cool program called Photoshop and it's amazing. I don't know what it does but check it out!