1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
Dismiss Notice
Like RaceDepartment on Facebook.

Skins Mercedes W05 HD 2014-11-14

HD and SD Versions for CM F1 2014

  1. GENESIS

    GENESIS
    @ Simberia @Simberia

    • Like Like x 5
    • Winner Winner x 5
  2. Perfect job!!!
     
    • Like Like x 2
  3. Nice Fantasy Mercedes
     
    • Haha Haha x 1
  4. DHD version? :roflmao:
     
  5. Can you post an ingame picture?
     
  6. Lol it's not a fantasy one, it's the actual racing livery they use.
     
    • Agree Agree x 2
    • Haha Haha x 1
  7. airutonpurosuto8912

    airutonpurosuto8912
    needforspeedgamer

    Rendeer pictures (and 3D preview pictures which I do) are way better IMO.
     
  8. Fantasy because The AMG logo on the air intake over the helmet
    is not used anymore, since they put the AMG Hybrid logo.
    :D:)
     
    • Like Like x 1
  9. Well, can we say the game itself is just one big fantasy? A game = fantasy ;-) Honoustly, when I drive I don't see these details at all. Just keep my eye on the road :p
     
    • Haha Haha x 1
  10. Just teasing Guys!!
    Its a wonderful W05
    Thanks GENESIS:thumbsup:
     
    • Like Like x 1
  11. Well alright , I judged it from the render, I didn't download the file itself and from the render I can't see that.
     
  12. GENESIS

    GENESIS
    @ Simberia @Simberia

    Not an issue...any modder with basic skills could modify it....and besides I think the model and livery were from an earlier point in the season...the guys at CM did not think to update these elements pre-release....and I am not anal enough to worry about it...with another 9 livery`s to modify and a website to build..the word `hybrid` is not gonna keep me awake.
     
  13. realitychecked

    realitychecked
    TheJlfan

    Each team had a license with Codies and they had its deadlines for liveries and all the texturing. There are some photos of the W05 with AMG Hybrid on the game, as there are of the early season SAHARA Force India. I don't remember Mercedes running a livery with the AMG logo on the top and at the same time the AMG Hybrid.

    Moving on, I wanted to say that you have made a good job but some logos and text aren't accurate, in comparison to Henky's mod which is far more close to reality that yours. You used a real photo of the sidepods for the skin which is kind of a cheap work and really doesn't work on modern games (it could work on GP4, F1Challenge, yeah those ones). Two things that caught up my attention were the Mercedes logo which is dark for some reason, and the drivers' numbers which appear to be on the wrong font and having a short outline. I expected more of you from all you've been discussing on other threads.
     
    • Agree Agree x 5
  14. GENESIS

    GENESIS
    @ Simberia @Simberia

    Oh dear....firstly, your not judge and jury......secondly if you do not like the livery, don`t use it!!....um what else....ah yes...rendering an image is one thing, but how it looks ingame is another...in render I can use a whole host of HDRI maps to enhance the look...ingame the maps are completly different, therefore making the textures reflect in a different way....what we managed to do was create a livery that is of a good standard, has nice detail and despite what youu say the photo realistic sidepods look fine!....but according to you `photo` is not good enough....I suggest you take your moaning to Mercedes.....

    what a melon.
     
  15. realitychecked

    realitychecked
    TheJlfan

    I don't use the mod, I just gave my opinion on it. You understood wrong on the sidepods but I won't really complain about it. I couldn't understand most of what you said but whatever.
     
    • Agree Agree x 2
    • Haha Haha x 1
  16. :)
     
  17. GENESIS

    GENESIS
    @ Simberia @Simberia

    room full of tards.
     
  18. GENESIS

    GENESIS
    @ Simberia @Simberia