1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
Dismiss Notice
Like RaceDepartment on Facebook.

Tracks Imperatriz Kart Track 1.2

3 layouts of a great kart track in Brazil

1. to install, please, unzip "imperatriz" folder inside your "GSC2013\GameData\Locations" folder

2. It's ok now?

3. Adriano, bom dia

Parabéns pelo trabalho, mas ainda não consegui andar na pista pois o kart fica pulando no box e não sai do lugar.

Obrigado pela atenção.

4. Olá Felipe. Testei com todos os karts do jogo mais o BRKart, e não aconteceu isso. Vamos tentar descobrir o problema. Você tentou andar em test day ou single race? Pergunta besta: engatou primeira? ME responda por favor, para que eu teste e tente descobrir o problema. VocÊ baixou alguma outra pista que converti? o problema foi só em imperatriz? sabe em qual traçado vocÊ estava, 1, 2 ou 3?
    Acaba de me ocorrer que se foi no practise do single race, seu kart pode ter "nascido" encavalado com outro kart, e por isso ficou preso. Se foi, por favor, teste em "test day". 1 abraço.
    P.S. vou responder em inglês também, não sei se podemos falar em português aqui nesse tópico.

Hello Felipe. I tested with all original karts of game and BRKart mod too, and don't had any problem. Do you had the problem (Kart bumping in pit and cannot go to track) in test day or single race? What the layout that you tested? 1, 2, 3, or both? IF you tested in single race and had the problem in practise, maybe your kart "was born" over other AI Kart, and because this you cannot get out of pits. Please, try in practise mode, if it ocurred in single race. Waiting your reply to try understand the problem. With my best regards.

5. Hi, I extract track in locations folder, but when I load track progress bar blocks at the end and gcse program blocks. I'm obliged to kill program.
    Thanks for your help

6. Men, the Terrain.tdf has to go in the folder locations, no in the tracks folder. Another issue is the tracks has not clouds. You can use the missing track textures and overwrite in the original folders tracks. If you do this, you will have all tracks with clouds and can run seamlessly. ;)

7. Ok tanks i try solution

8. Hello Thug life. I removed terrain.tdf of my Locations folder, and converted kart tracks don't worked. I inserted again, and tracks worked again.
    I think that you solve the problem.

thank you! You save the day!

9. Hi, Thug. Original kart tracks have clouds. I'm sorry for all problems. These tracks was developed for rfactor, and i'm newbie yet in GSC. Because this i don't converted yet some other kart tracks. I will check this clouds issues, and i have plans to make 1.3 version of these kart tracks, now with clouds and terrain.tdf in a correct place.
    Cheers

• Like Like x 1
  10. I just copy terrain.tdf in locations folder... and it runs

11. Excellent notice, videvfr, thanks for feedback.
    I hope you like the track after all this journey.