1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
Dismiss Notice
Like RaceDepartment on Facebook.

game does not start with Nvidia (jogo não inicia com a Nvidia)

Discussion in 'Stock Car Extreme' started by rafaelbuh, Apr 28, 2016.

1. So, my notebook is new. It has two days. Core i7, 16gb ram, Nvidia Geforce 840m - Lenovo Z40.

I bought the stock car game and I can not start it when I go on Nvidia settings and select the gsc.exe to start by Nvidia Gforce. If I change and leave the game in the integrated video card the game initializes normally. Then I return to select Nvidia and the game does not open, it is appearing that the Gsc Config screen.

I've selected all options Gsc Config already installed DirectX 9 direct folder: stea / steamapps / commom / stock car extreme / support / install.

I have already installed the Net frameworks 3.5.

I do not know what to do to initialize the game through my Geforce 840m (is updated too).

Então, meu notebook é novo. Tem 2 dias. Core i7, 16gb ram, Nvidia Geforce 840M - Lenovo z40.

Comprei o jogo stock car e não consigo inicializá-lo quando eu vou em configurações Nvidia e seleciono o gsc.exe para iniciar através da Nvidia Gforce. Se eu alterar e deixar o jogo na placa de vídeo integrada o jogo inicializa normalmente. Ai eu volto a selecionar Nvidia e o jogo não abre, ele fica aparecendo aquela tela do Gsc Config.

Eu já selecionei todas as opções do Gsc Config, já instalei o Directx 9 direto da pasta: stea/steamapps/commom/stock car extreme/support/install.

Já instalei o Net frameworks 3.5.

Não sei mais o que fazer para inicializar o jogo através da minha placa de vídeo Geforce 840M (está atualizada também).