1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

F1 Champions 1.07 patch

Discussion in 'rFactor' started by Patrick van Driel, Aug 23, 2007.

  1. Ingemar Petersson

    Ingemar Petersson
    Premium Member

    Hi Patrick , how the**** to get my sound work in this mod when i installed the first one the sound went out the window , but only in this mod works fin ion the others. Pealse help!!!!!!
     
  2. Damn, i dont know, I have to install it first.
    I did not install yet, i will let you know tonight. I have to work now.
    Keep the faith,ill get back to you :thumb:

    Btw, Did you install 1.06, 1.06a and 1.07 ?? or only 1.06 ?
     
  3. Ingemar Petersson

    Ingemar Petersson
    Premium Member

    all 3 . looks very good but no sound :(((.
    Ok thx M8
     
  4. Ingemar Petersson

    Ingemar Petersson
    Premium Member

    Iv´ve tested it alittle bit moore and it´s not allthe cars that are missing sounds í´ve checked the Ferrari and Williams are missing sound . The game is beatiful in my oppinion , but there is some misstakes with the names but hey who cares when the rest is good.
     
  5. Can you copy the sound files from another car into the Ferrari or Williams ?
    The sound may not be original but at least it will work.
    If it works :becky:
     
  6. Ingemar Petersson

    Ingemar Petersson
    Premium Member

    ok didn´t think that far...lol ,i´ll try it .
    thx
     
  7. Did it work ???
     
  8. Ingemar Petersson

    Ingemar Petersson
    Premium Member

    i´m embaresed to say that i cant find the files to move.....
     
  9. Lool, well i didn't have time to install at all . :rofl:
    But check Rfactor/gamdata/sounds in there must be a map called F1 champions . Try to copy other sound files in the car dir that wont work.