1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Misc Data, Perfo, Language 1997 1.1

1997 fix database, Language Fr-Eng

1. Schifty031 submitted a new resource:

Schifty's Data, Perfo, Language 1997 (version 1.1) - 1997 fix database, Language Fr-Eng

Read more about this resource...

After this download you need to download this FIX

http://www.racedepartment.com/forum/threads/database-1997-schifty-mod-fix.67121/

• Like Like x 2
  2. tous les menus sont ok. Mais toujours le plantage au lancement de la course :(

3. Je n'aurais pas le choix de donner les changement que j'ai apporté a la database.

I've no more choice to give you changes i've made to the database.

4. mystaaRS

mystaaRS
    If you get a Quali Place, you can get a Race Pace

so in english, does it work now?

5. Language file in English work

Database stil not working, i'm taking screen shot of Database editor and put color on value you need to put by yourself :(

6. Schifty, je viens de remettre ma Database d'origine en reinstallant tous les mods. Sa marche nickel, tous est la: les menus, nom de pilotes, changements des nom de courses, etc... . Sauf pour les performances du coup.
    Veux-tu ma Database 2012 d'origine pour juste faire les changement de performances? Vu qu'il n'y a plus que sa à finaliser?

7. A moin que sa prenne beaucoup de temps. Je ne voudrais pas non plus que cela vous embetterez de revoir se detail.

8. Here we go, all green spot need to be change with the paint value

AI DRIVER TAB

AI ENGINE POWER PER TIER

F1 DRIVER TAB

F1 TEAM TAB

HELMET TAB

9. Ta juste a faire les modif sur les images ci haut ^^

10. je mis mets de se pas. Merci
    Veux tu qu'une fois fait que je te le donne ensuite?

11. Pas besoin.... Tu peux toujours le uploader

12. mystaaRS

mystaaRS

no I meant to answer in english, of course the language file works.

So the database still doesn't work?

13. Nope still doesnt work, you can try to modify with screen i've put higher or wait to database version of Golvellius59

14. mystaaRS

mystaaRS

OK we'll wait.

15. You can set "0" in wing (without FIN helmet), but some drivers during cutscenes show FIN helmets and during race the same drivers dont show FIN helmets, so i recomend leave the defaults settings in helmets section

16. C'est parfait Schifty tous est parfait maintenent. Un grand merci pour tous se travail accompli.

Dernière question, savez vous coment on fait pour enlever le DRS de toutes les voitures?

17. precision into art. shifty're perfect.....attention because when it comes out of the game "rush", I think that someone can take ideas from this vintage mod...hahahahahahha

18. Je sais pas trop non plus. Par contre pense tu uploadé la database ?

19. la oui je peux partager ma Database, il y a le kers et drs activés comme dans le jeu normal. Mais il fonctionne parfaitement chez moi.
    Parcontre, je refais un nouveau topic ou je l'upload sur cette page?

20. Nouveau topic, Appele le Database 1997 fix

Côté performance, es-ce mieux ?!