• "Bite off more than you can chew and then chew like hell." - Peter Brock
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

EU BMW M1 Procar @ BATHURST - Monday 12th June 2017

Discussion in 'R3E Racing Club & Leagues' started by Kenny Paton, Jun 5, 2017.

Added to Calendar: 12-06-17
  1. Kenny Paton

    Kenny Paton
    Staff Premium

    Messages:
    6,362
    Ratings:
    +2,921
    M1.png
    Just keep it off the walls and this should be great.

    All premium members can sign up for this event and we have unlimited slots available so make sure to bring a friend. Sign up below and make sure to tag fellow community members who you think are up for a challenge!

    Join us
    Not a premium member yet but interested to race with our group of friendly drivers? Click here for more information and learn how you can participate as well. See you on track?!

    Server and Teamspeak Password: click here
    Racing Club Rules: click here


    Server Name: EU RaceDepartment.com
    Cars:
    M1 Procar
    Track: Bathurst

    Practice: 17:30 GMT 18:30 BST 19:30 CEST (30 minutes)
    Qualifying: 18:00 GMT 19:00 BST 20:00 CEST (15 minutes)
    Race: 18:15 GMT 19:15 BST 20:15 CEST (30 minutes)

    Entry List
    1. Peter Bakus
    2. Svenduro
    3. Vangelis Parginos
    4. Whiskeyjack
    5. UFO4U
    6. kamackeris
    7. Martin Fiala
    8. 9kret9
    9. TrumpetReich
    10. Patrick van der Meulen
    11. Eric Fogelstrom
    12. Jazz Forsberg
    13. Magnus Stjerneby
    14. Daniel Trapp
    15. Jopamir
    16. Free slot
    17. Free slot
    18. Free slot
    19. Free slot
    20. Free slot
    21. Free slot
    22. Free slot
    23. Free slot
    UTP #26dt
     
    Last edited: Jun 12, 2017
    • Like Like x 1
    • Love Love x 1
  2. Peter Bakus

    Peter Bakus
    BACKO Premium

    Messages:
    217
    Ratings:
    +386
    Yes pls;-) thx
     
    • Like Like x 4
  3. 9kret9

    9kret9
    Premium

    Messages:
    97
    Ratings:
    +120
    This is my dream combination, but I'm away on Monday and Tuesday :((

    I hope we'll have M1 on other occasion
     
    • Sad Sad x 3
  4. Don Rudi

    Don Rudi
    Premium

    Messages:
    180
    Ratings:
    +202
    This sounds like great fun - in please :)
     
    • Like Like x 5
  5. Vangelis Parginos

    Vangelis Parginos
    Premium

    Messages:
    1,179
    Ratings:
    +1,578
    In please and God help us :D
     
    • Like Like x 4
    • Haha Haha x 3
  6. Gopher04

    Gopher04
    Old But Not Obsolete.. Premium

    Messages:
    654
    Ratings:
    +258
    Yep I'm in..and I've band uninvited guest..
     
    • Haha Haha x 3
    • Like Like x 2
  7. Whiskeyjack

    Whiskeyjack
    Premium

    Messages:
    82
    Ratings:
    +107
    Sign me in please Kenny
     
    • Like Like x 3
  8. UFO4U

    UFO4U
    Premium

    Messages:
    94
    Ratings:
    +151
    Interesting Combo! So yeah,in! :)
     
    • Like Like x 3
  9. Martin Fiala

    Martin Fiala
    Case Premium

    Messages:
    628
    Ratings:
    +824
    Never driven the car before, but it's the mountain of doom, so of course I'm in.
     
    • Like Like x 6
  10. 9kret9

    9kret9
    Premium

    Messages:
    97
    Ratings:
    +120
    I love this car, it needs a bit of setup to reduce the understeer, but god the way it looks and sounds is stunning.

    And for the Bathurst, we all know how amazing this place is!
     
    • Like Like x 4
    • Agree Agree x 1
  11. Genzo_

    Genzo_
    Premium

    Messages:
    35
    Ratings:
    +29
    Hell yeah I'm in Kenny ;) First time I'll drive the M1 !
     
    • Like Like x 2
  12. kamackeris

    kamackeris
    Premium

    Messages:
    1,498
    Ratings:
    +591
    In please
     
    • Like Like x 2
  13. Genzo_

    Genzo_
    Premium

    Messages:
    35
    Ratings:
    +29
    Guys, I'll sign out, I'm unable to drive the M1, sadly, instead I'll practice for my endurance championship coming soon.
     
    • Sad Sad x 2
  14. motoxy

    motoxy
    Premium

    Messages:
    547
    Ratings:
    +687
    Sorry but actually working in a foreign land, Warrington, so see you Wednesday if any races available.
     
    • Sad Sad x 2
  15. Martin Fiala

    Martin Fiala
    Case Premium

    Messages:
    628
    Ratings:
    +824
    Finally tried the car. Wow. What a car. And what a combo. :thumbsup:
     
    • Like Like x 2
  16. TrumpetReich

    TrumpetReich
    Premium

    Messages:
    27
    Ratings:
    +27
    Woo! Sign me up, I love that car and never see servers with it. I missed the last RD race because of a time conversion error, hopefully I'll get this one right...
     
    • Like Like x 2
  17. Patrick van der Meulen

    Patrick van der Meulen
    Premium

    Messages:
    42
    Ratings:
    +72
    Had to much going on last couple of weeks, way to busy. So now it's time to relax and race again. And from this time on my new Playseat Revolution. Still have to get used to it, but 1000 times better than office chair and the T300 desk-clamped with the shifter next to it.

    Wow, so many words for saying that this driving chicane is reporting for duty! :p:laugh:

    Bathurst and the M1, a challenge to bring it home in one piece. :thumbsup:
     
    • Like Like x 3
    • Haha Haha x 1
  18. Eric Fogelstrom

    Eric Fogelstrom
    Premium

    Messages:
    19
    Ratings:
    +20
    Worst track ever for me and if I should join I would subscribe on the last pos but what the heck - I am in :)
     
    • Like Like x 3
  19. Kenny Paton

    Kenny Paton
    Staff Premium

    Messages:
    6,362
    Ratings:
    +2,921
    Sounds good, unfortunately I'd need a crane to get me out of it:D
     
    • Haha Haha x 4
  20. Kenny Paton

    Kenny Paton
    Staff Premium

    Messages:
    6,362
    Ratings:
    +2,921
    I might manage to race and spare your blushes;)
     
    • Haha Haha x 2
    • Like Like x 1